Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Agropak Sp.J. Brzeziński i Wspólnicy

zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy oraz określający zasady zawierania umów sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu internetowego www.agropak.pl

1. Definicje
a) Regulamin - niniejszy regulamin określający warunki i zasady dokonywania zakupów w Sklepie.
b) Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem internetowym www.agropak.pl
c) Sprzedawca, Usługodawca - Agropak Sp.J. Brzeziński i Wspólnicy z siedzibą pod adresem ul. Karola Darwina 1d, 43-603 Jaworzno, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000022143, NIP 6320200258, REGON 27100805200000.
d) Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
e) Konto - nieodpłatna funkcja Sklepu w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, w której gromadzone są dane Klienta, który zarejestrował się w Sklepie zgodnie z Regulaminem. 
f) Kupujący - każdy klient nabywający produkt w Sklepie.
g) Konsument - osoba fizyczna, która nabywa towary od Sprzedawcy w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
h) Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
i) Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
j) Newsletter - nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
k) Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
l) Usługobiorca uprzywilejowany  – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. 

2. Kontakt ze sprzedawcą 
a) Sklep internetowy www.agropak.pl prowadzi Agropak Sp.J. Brzeziński i Wspólnicy z siedzibą w Jaworznie, ul. Karola Darwina 1d, 43-603 Jaworzno, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000022143, NIP 6320200258, REGON 27100805200000.
b) Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez: 
- adres pocztowy: ul. Karola Darwina 1d, 43-603 Jaworzno
- adres e-mail: sklep@agropak.pl 
- telefon: (32) 745 11 12 wew. 14 

3. Wymogi techniczne
a) Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu i korzystania z jego funkcjonalności, w tym w szczególności do złożenia zamówienia w Sklepie, potrzebne jest: 
- urządzenie z dostępem do Internetu 
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki Cookies 
- dostęp do poczty elektronicznej i aktywne konto e-mail.

4. Zakupy w sklepie
a) Cena towaru widoczna w Sklepie podana jest w złotych polskich i jest całkowitą ceną za towar, zawierającą podatki. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie; cena za towar oraz koszty dostawy towaru (jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie)  o czym Kupujący jest informowany na stronach Sklepu, w trakcie składania zamówienia. 
b) Aby dokonać zakupów w Sklepie, należy wybrany do kupienia towar dodać do koszyka, a następnie wybrać z dostępnych w Sklepie:
- sposób dostawy towaru 
- metodę płatności
- podać dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia (Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji, poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu)
c) Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Sprzedawcą. 
d) W przypadku towarów będącymi środkami ochrony roślin w rozumieniu ustawy o środkach ochrony roślin z dnia 8 marca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.) oraz rozporządzenia nr 1107/2009 (Dz.U. 2011 nr 284 poz. 1673 ze zm.), złożyć zamówienie oraz być stroną umowy sprzedaży mogą być jedynie Kupujący:
- będący osobami fizycznymi posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych 
- posiadający kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin określone w art. 28 ustawy o środkach ochrony roślin z dnia 8 marca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.).
e) Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przekaże Kupującemu potwierdzenie jego otrzymania poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej Kupującego, która zawiera oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Utrwalenie i zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej umowy sprzedaży, następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu oraz przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail. Treść umowy sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Sprzedawcy. 

5. Konto
a) Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
b) Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
c) W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie, zaakceptować Regulamin i potwierdzić chęć utworzenia konta poprzez kliknięcie przycisku "Zatwierdź".
d) W formularzu rejestracji, niezbędne jest podanie przez Kupującego następujących danych: 
- imię i nazwisko
- adres poczty elektronicznej (będący nazwą konta)
e) W momencie założenia Konta pomiędzy Kupującym, a Sprzedającym zawierana jest umowa na czas nieokreślony w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
f) Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
g) W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@agropak.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

6. Newsletter
a) Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
b) Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
c) Wiadomości w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
d) Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości (materiały promocyjne) przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. e.
e) W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
f) W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
g) Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. f lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: sklep@agropak.pl.
h) Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

7. Płatności 
a) Sprzedawca udostępnia Kupującemu następujące sposoby płatności:
- płatność gotówką za pobraniem w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
- płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy 
- płatność elektroniczną i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem platformy płatniczej Tpay.com (możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu w zakładce dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej (http://www.tpay.com)
b) W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, zobowiązany jest on do dokonania płatności w terminie 3 Dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Brak płatności w w/w terminie, skutkować będzie anulowaniem i brakiem realizacji umowy sprzedaży (w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą, jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia).
c) W przypadku wyboru przez Kupującego płatności gotówką za pobraniem lub gotówką lub kartą w siedzibie Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze towaru. 

8. Realizacja zamówienia
a) Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
b) Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad. 
c) Dostawa towaru do klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy towaru są wskazywane Kupującemu na stronie Sklepu w zakładce dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażania przez Kupującego woli związania się umową sprzedaży.
d) Towar zakupiony w Sklepie, dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. 
e) Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie Sprzedawcy w godzinach jego otwarcia. 
f) Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
g) W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznie lub kartą płatniczą , Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
h) W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką za pobraniem lub gotówką lub kartą w siedzibie Sprzedawcy, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży. 

9. Opinie 
a) Sprzedawca umożliwia Kupującym posiadającym Konto wystawienie i dostęp do opinii o produktach. Wystawienie opinii przez Kupującego możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii, który udostępniony jest bezpośrednio na karcie produktu lub może zostać udostępniony w linku otrzymanym przez Kupującego po zakupie (w terminie 5 dni od dokonania zakupu), na podany przez niego adres e-mail podany przy zakładaniu Konta. Kupujący ma możliwość wyłączenie jednokrotnego dodania swojej opinii do wybranego produktu, a jej dodanie jest dobrowolne i nieodpłatne. 
b) Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści zawierających informacje nieprawdziwe, wprowadzające w błąd, wulgarne, agresywne, o charakterze obraźliwym lub będące uznane za niezgodne z dobrymi obyczajami, a w szczególności naruszających praca osób trzecich, czy stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji. 
c) Opinie są przechowywane i prezentowane publicznie na stronie Sklepu - na karcie produktu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prezentowania zamieszczanych opinii w innych portalach i na innych nośnikach, w szczególności z uwzględnieniem materiałów promocyjnych i reklamowych produktów. 
d) Sprzedawca nie weryfikuje merytorycznie opinii Klientów, a za ich treść pełną odpowiedzialność ponosi osoba wystawiająca. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne - jednak zastrzega sobie możliwość edycji lub usunięcia opinii, które mogą naruszać dobre standardy lub być niezgodne z ogólnie przyjętymi dobrymi obyczajami. 

10. Prawo do odstąpienia od umowy
a) Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem punktu 10 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
b) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
c) Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w punkcie 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana drogą elektroniczną).
d) Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
e) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
f) W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
g) Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
h) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
i) Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Karola Darwina 1d, 43-603 Jaworzno niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
j) Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
k) Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
l) Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
ł) W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

11. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w punkcie 10 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

12. Reklamacje 
a) W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
b) Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
c) Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi, za pośrednictwem formularza dostępnego w zakładce Reklamacje i zwroty lub na adres pocztowy wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
d) Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Karola Darwina 1d, 43-603 Jaworzno.
e) Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
f) Reklamacje dotyczące działania Sklepu, Konta, Newslettera należy kierować na adres e-mail wskazany w punkcie 2 Regulaminu.
g) Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 
h) W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

12. Dane osobowe
a) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
b) Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
c) Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
d) Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
e) Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
f) W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z punktu 2 Regulaminu.
g) W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

13. Zastrzeżenia
a) Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
b) Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
c) Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
d) W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. e, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
e) Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. d są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonych usług
- zmiany sposobów płatności i dostaw
f) W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
g) Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
h) Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.

Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wzór formularza odstąpienia od umowy
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać.